Stichting tot Behoud van Brandweer Erfgoed

Welkom op de website van de Stichting tot Behoud van Brandweer Erfgoed!

Onze stichting is toegewijd aan het behouden en koesteren van de rijke geschiedenis en tradities van de brandweer. Wij geloven dat het verleden een bron van inspiratie en trots is, en zetten ons in om historische brandweervoertuigen, uitrustingen en verhalen voor toekomstige generaties te bewaren.

Op onze website vindt u informatie over onze collectie, onze evenementen en hoe u kunt bijdragen aan het behoud van dit waardevolle erfgoed. Samen zorgen we ervoor dat de heroïsche geschiedenis van de brandweer nooit vergeten wordt.

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw steun!

Wilt u onze stichting steunen? dat kan door een vrijwillige donatie te doen. scan de onderstaande QR code, vul het gewenste bedrag in en rond de betaling af. Wij zijn u heel erg dankbaar!

Activiteitenagenda

Er zijn momenteel geen berichten.